Sunday, February 5, 2012

Could someone translate this english into french?

The lyrics for Keshia Chante - Unpredictable, could someone translate them into french please?



"Everything I do is for you

You're unpredictable but I still love you baby"



I dont want to use an online translator because they're not really accurate.



Thank you %26lt;3Could someone translate this english into french?
Tout ce que je fais, c'est pour toi. Tu es impr茅visible, mais je t'aime quand m锚me, b茅b茅.
Tous ce que je fait est pour toi.

Tu es impr茅visible mais je t'aime quand meme b茅b茅Could someone translate this english into french?
Toutes mes actions sont dans le but de te plaire

Tu es impr茅visible mais je t'aime quand m锚me mon b茅b茅
"Tout ce que je n'est pour vous vous 锚tes impr茅visibles mais j'aime encore vous b茅b茅Could someone translate this english into french?
I agree with Roy 100% !!

No comments:

Post a Comment