Wednesday, February 15, 2012

From english to french...?

can anyone help me translate "i miss you alot" and " i love you" and "french sounds so much prettier than english" to french?



the online translators dont really help me that much...can anyone help please?



%26amp;%26amp; thanks to those who do =]From english to french...?
tu me manques 茅norm茅ment

je t'aime

莽a sonne tellement mieux en fran莽ais(莽a sonne mieux en fran莽ais qu'en anglais)
I miss you a lot = tu me manques beaucoup

I love you = je t'aime

french sounds so much prettier than english =

le fran莽ais sonne beaucoup mieux que l'anglaisFrom english to french...?
Hi Jenny!

I miss u a lot-je vous manque beaucoup

i love you-je t'aime,

french sounds so much prettier than english-les bruits fran莽ais tellement plus jolis que l'anglais
tu me manques beaucoup



je t'aime



cela sonne tellement mieux en fran莽ais qu'en anglais



note: the last one is not a literal transl. but what you would rather expect to hear in FrenchFrom english to french...?
Tu me manques beaucoup



Je t'aime



Le fran莽ais sonne mieux que l'anglais
Mon coeur est vide sans vous. Je t'aime.

No comments:

Post a Comment