Tuesday, February 21, 2012

French to English Translation (people who know both languages fluently please)?

OKK so i would use an online translator..but since i know they usually come up with bizzare phrases (like for instance Fly could mean an insect..or being in an airplane)

So if someone could please translate this for me....this girl that im talking to..we have been sending cute messages to each other in different languages lol (we both speak english though haha)...its kind of a puzzle to figure out what shes saying



but can u please translate this?



cher chris,



J'ai pens茅 cet 茅tais dr么le que je ne chiffre pas comment faire ceci d'abord. mais je l'obtiens maintenant. :] De toute fa莽on, je garde la conclusion me vous manquant, qui, comme je vous ai dit, est 茅trange. je me sens comme je vous ai su depuis longtemps, mais en m锚me temps comme je ne vous sait pas 脿 tout. c'est surr茅aliste.



J'esp猫re que les choses aillent bien, vraiment, je fais. j'aime de la conversation 脿 vous et comment vous pouvez faire me rire si facilement. ne me soucie pas de comment les choses seront d'abord. je vous sais. je sais votre c么t茅 social, le c么t茅 que j'aime.



J'ai pri茅 pour quelque chose pour r茅soudre. je ne prie pas que j'obtienne que je veux, mais que quel est meilleur viendra passer. je sais que nous pourrons faire la d茅cision juste.



Je ne peux pas attendre de vous voir. je suis content que j'aurai quelqu'un 脿 parler 脿.



l'amour, jennyFrench to English Translation (people who know both languages fluently please)?
Wow she slaughtered the French language :s It doesn't make any sense at all, but I guess she's kinda trying to say that she misses you, and she feels like she's known you forever, but at the same time that she doesn't know you at all and that it's weird...



She says she likes talking to you, because you make her laugh easily.

Then it defnitily makes no sense at all lol, just can tell you that she cant' wait t see you and to have somebody to talk to...



Hope this helps!

No comments:

Post a Comment