Saturday, February 18, 2012

English to French (No online translators)?

Traduirais-tu ces phrases? Traduires 'you' comme 'tu'.


"Heidi stole my boyfriend."


"I did not!!"


"I'm yours forever."





"I look fat!!


"No you look perfectly fine, sweetie."





Est


"finally you get a facebook account."


"shut up girl :D"





"honey, you look gorgeous!!"


"No!! I look like an ugly duck!!"





"they are not your real eyes, they are contacts."


"but my real eyes are also close to blue"





"you look so wild."


"I eat you alive :D"





"that is kinda a lot of photos for a girl who never add photos :D"





"shining star, I've seen your face."





"how can you see into my eyes like open doors?"





Merci bien (:|||''Heidi a vol茅 mon copain''


''Non, je ne l'ai pas fait''


''Je suis 脿 toi pour toujours''





''j'ai l'air gros/grosse (depends if the person speaking is a male or a female)''


''Non tu as l'air parfaite ma douce''





''Tu t'es finalement fait un compte Facebook''


''Ferme-la, fillette''





''Cherie tu es magnifique!!''


''Non, j'ai l'air d'un villain canard''





''Ce ne sont pas tes vrais yeux ce sont des vers de contact''


''Mais mes vrais yeux sont presque bleu aussi''





''tu a l'air tellement sauvage''


''Je te mangerait tout cru''





''C'est beaucoup de photos pour une fille qui n'ajoute jamais de photos :D''





''脡toile brillante, j'ai vu ton visage''





''Comment peux-tu voir dans mes yeux comme dans des porte ouvertes?''

No comments:

Post a Comment