Thursday, February 2, 2012

Can someone translate ACCURATE English to French for me?

Like type it out, not using a translator because they aren't that accurate:



"In my opinion, ICT is my favorite subject because I think that it is very easy to do and can be fun to learn new skills. Second is mathematics; I find mathematics quite easy. History is also one of my favorites as it is very interesting. I hate English because I find it very difficult and extremely boring most of the time.



Thank you,Can someone translate ACCURATE English to French for me?
A mon avis, ICT est ma mati猫re pr茅f茅r茅e parce que elle est tr猫s facile et parce que c'est amusant d'apprendre de nouvelles choses. En deuxi猫me vient la math茅matique, elle me semble tr猫s facile. L'histoire est aussi parmi mes pr茅f茅r茅es parce que c'est tr猫s int茅ressant. Je d茅teste l'anglais, je le trouve tr猫s difficile et la plupart du temps extr锚mement ennuyant.Can someone translate ACCURATE English to French for me?
A mon avis, ICT c'est ma mati猫re pr茅f茅r茅e parce que elle est tr猫s facile et parce que c'est amusant d'apprendre des nouvelles choses. En deuxi猫me place c'est les math茅matiques, elles me semblent tr猫s faciles. L'histoire est aussi parmi mes pr茅f茅r茅es parce que c'est tr猫s int茅ressant. Je d茅teste l'anglais, je trouve que c'est tr猫s difficile et la plus part du temps extr锚mement ennuyant.



What is ICT?
  • monroe muffler
  • fun girl games
  • No comments:

    Post a Comment