Sunday, February 12, 2012

Francophones please translate English to French SVP?

I hope you are both well and that the preperations are going well. Looking forward to the wedding. Much love Paul.

If you are using an online translator don't bother answering.Francophones please translate English to French SVP?
J'esp猫re que vous allez bien et que les pr茅parations r茅ussissent bien! J'attends le mariage avec impatience et j'esp猫re avoir bient么t de tes nouvelles! Amiti茅s, Paul.
l'm still wondering why you ask a question and then choose a bad answer with some mystakes.

lf you don't know, don't choose yourself.

Report Abuse

Francophones please translate English to French SVP?
J'espere que vous allez bien et que les preparations vont bien! (Or: reuississent bien). J'attends le mariage avec impatience. Amities - Paul.
J'esp猫re que vous allez bien tous les deux et que les pr茅paratifs se d茅roulent bien.

J'attends avec impatience le mariage.

Affectueusement, Paul.Francophones please translate English to French SVP?
J'espere que vous allez bien toutes les deux et que les preparations avance. Nous attendons le mariage avec impatience. Tres affectueusement, Paul
Darius is the only one who did not make any mistake
J'esp猫re que vous all茅s bien et que les pr茅parations vont bien. J'attend avec impatiente pour le marriage.

Beaucoup d'amour, Paul.

No comments:

Post a Comment